The best Side of استعلام ثبت شرکتها

Wiki Article

به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی ، شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام میگردد:

گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در مشارکت متقاضیان خرید محصولات این گروه خودروسازی، برای اولین بار و به صورت همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات خود را به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا می کند.

سیدجواد سلیمانی، با اعلام این خبر در تشریح طرح سه‌شنبه‌های سایپایی اظهار کرد: «با راهبری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های مختلفی برای کنترل و تنظیم بازار خودرو تدوین شده که یکی از آنها عرضه مدوام و مستمر خودرو توسط خودروسازان کشور است، از این رو، گروه سایپا از هفته پیش رو تا پایان سال هر سه شنبه یک طرح عرضه خودرو اجرا خواهد کرد.»

سلام و وقت بخیر.دی ماه از طریق سامانه اقدام به پلمپ دفاتر کردم. ثبت شرکتها اظهار نامه رو دریافت کردم.

طرح جدید فروش نقدی محصولات سایپا [به روز رسانی] - آذر ۱۴۰۰

در بخش دیگری از این شرایط که به پیش‌فروش سایپا به شیوه مشارکت در تولید اختصاص دارد، خودروهای فوق بار دیگر قابل پیش‌خرید هستند اما موعد تحویل آن‌ها بهمن و اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

کد رهگیری پلمپ دفاتر فقط برای سال جاری و سال بعد قابل دریافت است.

در منوی بالا، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی را انتخاب کنید.

شرایط فروش جدید محصولات سایپا اعلام شد [به روز رسانی] – مرداد ۱۴۰۰

پیش فروش محصولات گروه زامیاد به صورت اینترنتی (بدون قرعه کشی) و بدون محدودیت

دفتر کپیه دفتری است که تاجر باید کلیه مراسلات، مخابرات و صورت‌حساب‌های صادره خود را در آن به ترتیب تاریخ ثبت کند.

وقتی وارد روسیه شدید، با حضور در محضر (بدون نیاز به توافق یا حضور مدیر عامل موقت روس) خود را مدیر عامل شرکت خود می‌کنید.

ولی سپردن کار به مجموعه هایی متخصص در امور ثبتی چندین مزیت عمده دارد. اول آنکه ثبت موسسه شما کار را به متخصص سپرده‌اید و خیالتان بابت صحت انجام خدمت آسوده خواهد بود. ثانیاً انجام امور اداری و مراجعه به دفاتر پست، فرایندی زمان بر و مورد نیاز به پیگیری است. برای بسیاری از شرکت ها صرفه اقتصادی ندارد که نفر/ساعتی را به این امور اختصاص دهند.

ریسک پذیری: قبل از شروع کار باید با شرایط و ریسک‌های بازار آشنایی کامل داشته و به سطح تجربیات و مهارت خود اطمینان داشته باشید

Report this wiki page